Liten shoppingtur

Jag måste blogga mera! Här kommer iaf en liten update.. Jag har blivit sper sugen och nu menar jag sjukt mega sugen på en jacka från Odd Molly. Den kostar 1300 någonting.. Ganska saftigt pris för en så lätt vårjacka. Men titta bara, Odd Molly är bara så jag. Lite konstig men ändå lite halvsöt på något sett. HAHA! Ofta..

Handlade en tåspridare och en gigantisk (rosaa ^^) flaska hårspray på Åhléns idag. 29 :- för 400 ml är ganska bra. Dessutom var det Proffs och jag kan aldrig få för mycket hårspray. Just nu växlar jag mellan Wellaflex (som var ett panik köp som funkar sisådär) och Matrix Shape Maker (som luktar sjukt gott och ger bra volym). Nu ska jag alltså addera ännu en flaska till mitt hår sortiment. Jag kom fram till att Os grej är definitivt naglar och mina är nog läppar och hår. Jag kommer nog aldrig färga mitt hår tror jag, inte innan det första grå iaf, eftersom att jag känner att "Varför slita på det när jag är nöjd med färgen?" Dessutom kanske det bleker sig lite i Thailand (som btw inte är mindre än 7 dagar bort). Där ska jag shöppa som 1000an. Iaf ska jag få med mej ett snäckarmband till Larry, någon annan som vill ha något? :)

Jag ska lova mig själv att blogga minst två ggr per dag, har lite grejer som jag har testat och tänkte lägga upp. Men nu blir det te (ska byta ut min cola light, eftersom att de som dricker kolsyra löper större risk att bli överviktiga än de som inte dricker) och lite Greys Anatomy i sängen. Mys pys!

Kyss.
/S.

Kommentarer
Postat av: Aimée

Jag vill jag vill!!
du vet vad jag vill ha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback