Inför Thailand

Funderar på ny design det känns som att min design nu är alldeles för privat, lixom ingen annan än de jag känner kan läsa den men så är det ju inte! Måste börja jobba på en ny, mer färg och ljus. Det är faktiskt ännu mer jag än den här designen, vill göra något verkligen fräscht och eget men vi får se hur det går med det. Här har jag en lista på allt som ska göras innan Thailand.

* Färga fransarna så jag kan skippa mascaran helt!
* En manikyr så jag får
fräscha sommarnaglar.
* Värsta pedikyren, då menar jag inpackning + nagellyx!
* Packa väskan och resväskan. Vilket jag verkligen hatar.
* Ladda iPoden med riktigt mycket bra musik.

Det har jag kommit på än så länge, känns som att det borde vara mer men men. Det är ju bra iaf. Kanske har jag ett sommarjobb på g? :D

Kyssar
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback