Blingade blommor

Vill verkligen rekommendera Depends förlimmade lösnaglar, jag trodde att det skulle vara världens skit lim och att det skulle hålla typ en kväll men på baksidan står det 1 - 3 dagar och de höll exakt tre dagar då ploppade första nageln av. Sjukt bra, sedan skulle man bara ha händerna i varmt vatten i ca tio minuter för att få de andra naglarna att lossna. Tror därför att de här naglarna är mer skonsamma mot de riktiga naglarna än de som man limmar på själv. Inget kladd och det var superlätt att klistra på (FEM AV FEM HELT ENKELT)

 (klicka) På bilden är också ett ursnyggt armband jag fick från min supertjusiga goodiebag.

Jag fick mina i från goodiebagen, men de finns på Åhléns och kostar runt hundringen. Men är definitivt värt det! Köp köp köp. Aldrig mer kladda och limma på själv.

Köp nu! kolla den nya kategorin ^^
Kyss
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback