Väl värt pengarna

Jag har precis sett Sex and the City-filmen, på herdeligt vanligt/dödligt vis så klart! Jag säger inget annat än att den var bra, ruskigt bra. Jag älskar hennes assistent! Haha, jag ska inte spoila något så låt mej bara babbla på som vanligt.

Det var lite Hare Krischna (?) ute på gatorna i dag, chokey säger jag bara.. Allt stängt och Olive och jag var tidigare, så oss att sitta och glo på SF i en och en halvtimme. kom fram till att Olive är ashet i sin fabulösa klänning och inte någon gammal kärring som har rakad skalle och vita leggings till, disaster.

Nu ska jag droppa linserna/på med gucci-brillzen, öppna min påse Berry Busters från Malaco och chilla vid teven.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback