Positiva-dagen

I dag är jag väldigt positiv! Jag ska bara ge komplimanger, alltså om jag till exempel kommenterar en blogg så får man bara komplimanger inga meano bitcho saker. Dagens komplimang: Aimée, sjukt fin frisyr. Flätan gjorde mycket. Jag hade absolut fel!

I morgon måste jag bara färga ögonfransarna. Jag använder Depends ögonfransfärg, jag fick den här gratis en gång och har använt den en gång tidigare och även fast den är märkbrun och inte svart så får jag ett bra resultat. Men det kan bero på att jag har ganska mörka ögonfransar längst in vid kanten. Men det är något jag verkligen rekomenderar eftersom att smink är off limits på beachen eller vid poolen. Ett sista tips bara! Använd inte de där vita grejerna sätt bara på färgningen som en vanlig mascara och låt den sistta i 30 minuter. AKTA ÖGONEN bara!

Fabulouso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback