Final touches

Nu är reseplanerna inför Thailand, 27/6 - 12/7, helst klara! Ska bli urspännande att resa runt. Det jag vet är att vi åker med SAS kockan 19:00 lördagen den 28:e ska blir så j-vla kul och jag svär typ aldrig i bloggen! Längre..

Första hotellet, 27/6 - 2/7.
Vogue Resort & Spa, Krabi. Den här resan handlar mest om att chilla järnet (?) i mysiga Krabi, som ligger i södra Thailand. Med andra ord vila upp sig inför Bangkok! Kommer besöka spa:et x antal gånger.

Andra hotellet, 2/7 - 8/7. Layana Resort, Krabi. Fortsättningen på chillet, gud vad det kommer bli kul alltså.

Tredje hotellet, 8/7 - 12/7. Lebua at State Tower, Bangkok. Okej, har ska jag shoppa upp varenda liten krona/bath jag kan hitta. Jätte-fint hotell där alla rum har utsikt över Chao Phraya river.

Skriver mer om det kommer more info, lillasyster meddelade att det fanns Starbucks på det sista hotellet, JAG DÖR!

hur tror ni det går för blondinbella?! sense the sarcasm.

Puss, tjingeling - jag är glad!

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: okej :) nice. usa, grekland, frankrike, tyskland, tukriet och måååånga fler:).

jag skulle också vilja åka till thailland ;O :)

Postat av: c

sköönt att åka till thailand duh ;)

2008-06-25 @ 22:07:44
URL: http://chloeee.blogg.se/
Postat av: Maria

hehe okej :o) men ja älskar balandraser :o)



va kul för dig att åka till thaland ! sånt underart varmt land ! med mkt shopping , sol och bad !! vart där två ggr!! =) Hoppas du får de kul nu !!!

2008-06-27 @ 11:29:13
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback