Bli inte rädd, det är ingen riktig mustach

Sitter här i våran underbara hängmatta med systerns bärbara, vad är poängen med syskon om inte såna här saker. Jag sitter alltså ute med datorn, helt ok på friluftslivsskalan alltså! I dag har jag planerat att bara chilla men har givetvis gjort en lista med saker som inte är jättetråkiga att göra men som aldrig blir gjorda. Den listan innehåller ord som typ städa, uppdatera och rensa. I morgon är det skolavslutning och jag ska ha på mig min nya favvo-klänning från Indiska - som jag hade på Kalles student. Ska plocka ut några smycken också, alltid lika kul.

På onsdag står foto med
Imi på schemat, hade planerat att uppdatera åker-fotografierna men åkern växer inte så snabbt som vi hade velat. Men jag tror nog jag kanske underskattat åkern och Aimée så något ska nog gå att fixa i hop.

Nu ska jag mysa med lite kex och sjukt god jordgubbssaft, kanske ett dopp i poolen? Sen ska jag in och kolla hur långt min lilla stationära har kommit i Tila Tequila, första säsongen. Bjuder på en extremt fotogenisk bild från min sida..
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback