Är du smartare än en femte klassare

God morgon, god morgon - se alla fåglar flyga(?)

Vaknade för en halvtimme sen ungefär. Jag ska inte vara uppe så sent, fuckar upp min dygnsrytm. I alla fall så gillar jag verkligen Jay Leno, det är verkligen min favorit show - det börjar elva och då tittar jag nästan alltid på det typ när det är sommarlovet eller om jag är sjuk. I dag var programledaren i från "Are you smarter than a 5th grader?" där. Såg det programmet några gånger i thailand. Det är nästan lite läskigt att de typ inte kan någonting. Personligen så är jag inte bra på geografi, men jag vet att Budapest är huvudstaden i Ungern och att Frankrike är ett land.


Håll med om att ungen är sjukt mycket ballare än den lilla redneck blondinen som ska svara! ;D

Puss.

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: okej :D. jag är grymt sugen på att åka dit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback