Thailand, Ao Nang - Koh Lanta - Bangkok 08

Thailand, Ao Nang, Vogue Resort & Spa Ao Nang. 27/6 - 2/7

Mysigt hotell, med Starbucks några meter i från. Yum. Det hade regnat i tre dygn innan vi kom så det fanns rejält med insekter där och jag är inte direkt deras största fan. Fast thailändarna hade någon slags rökelse som var alldeles otrolig, alla insekter var borta inom typ tre minuter. Vi hade först planerat att åka direkt till Layana men pappa ångrade sig när hans såg våran ankomst tid kombinerat med transporttiden till Layana. Kan säga att det här hotellet levde upp till sin standard, som var väldigt avslappnat, låg väldigt nära den tomma stranden och typ fyrstjärningt, ett minus var poolen som var lite för liten. Nu var det lixom low/green season och då var det ju bara jag, Anna och något kärlekspar som badade men under highseason måste det vara smock fullt där i.. Ingen trevlig syn.



1. På köpenhamns flygplats, väntar på planet mot BKK.
2. En Phi Phi ö, tror jag..
3. Efterätt, Chocolate sundae ;D
4. Anna och Mamma på den tomma stranden.
5. Vart tror ni jag är? :´)
6. Manikyr för typ tjugo kronor.
7. Anna klippte håret för första gången i världshistorien!

Nästa inlägg blir om Layana Resort & Spa, 2/7 - 8/7.

Sa-wòt dee, tror jag det stavas.. :S


Kommentarer
Postat av: Josefine

mysigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback