Next stop: Koh Lanta

Nu ar jag snart pa vag till den ultimata avslappningen, jag ska till Layana Resort. Dar far man inte bo om man har barn under 12 ar. Tuffa regler men skont for oss andra. Hoppas det blir nagorlunda kul i alla fall.

Vogue har varit ett utmarkt vila upp sig och stalla om sig hotell. Nara till de flesta restaurangerna och ganska mild men ok shopping, jag har kopt tva klanningar for cirka 60 kronor. Tubmodeller, den ena gron med slingriga vita blommor pa och den andra ar extremt missmatchad med massor av olika tyger sammansatta. Bilder far ni i kvall!

I Bangkok har jag satt ogonen pa en lite artikel fran Marc by Marc Jacobs.

Vi hors, far inte bort den feta texten... Krangligaste tangentbordet ever.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback