Mina knän är förstörda

Har haft en jätterolig helg med flickorna! Först hemma hos Olive (fre) ochs edan hemma hos Aimée (lör). Känner mig lite sliten. Skönt att jobbet är över för den här gången, hoppas kunna jobba vidare runt höstlovet. Håller på att planera vad jag ska köpa för min lön och har lite stuff jag vill köpa till rummet, providar givetvis asgryma före/efter shots.

Jag slits mellan the desire att köpa en ny mobil eller en ny musik/video spelare. Någon som har förslag? Bring it to me! Vi var ute-ute båda kvällarna och jag blev biten av alla jävla myggor i fredags. Alla andra hade typ ett normalt bett, jag har.. måste räkna, elva som är minst tre cm i diameter. I lördags hade jag däremot med mig en myggspray som vi fick i thailand som är superfräsch (bara naturliga aromer typ citron&lavendel), så jag har inga "nya" men de jag fick i fredags räcker gott och väl.

Dessutom har jag klantat mig två gånger den här helgen. I fredags så skulle jag smyga fram till mamma inne på systemet och nypa henne i rumpan, det är extremt glatt/halt golv där inne och jag hade skumgummi-flipflops, så precis när jag ska nypa henne så viks mitt vänster ben under mig och jag mosar mitt knä som jag nu har en stor blålila bula under. Samma knä som har ett ruskigt ärr från en rulltrappe-insident. Jag är klantig, över normalt. Jag hittar inte på den här skiten. Sen så i dag så skulle jag och Olive ut med bussen, jag skulle hem och hon skulle till jobbet/gamla stan. Vi hoppar av och säger hej då och blablabla. Så märker jag att jag inte har väskan med mig. Fan lixom. Men som tur är ska den bussen i i Närlunda och där bor lilla Aimée och hon ska på bussen så då tar hon med sig väskan, efter att vi skickat i väg ett sms eftersom olives mobil sugit upp alla hennes penger - nästan, och jag åker med Olive till Ekebyhov. Jag hade som tur var busskortet i handen. Sen fick jag tag i väskan och då fick lilla mor komma och hämta mig. Men nu ska jag nog sova lite, sjukttrött. Eller läsa bok! ;D

Längsta inlägga på länge!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback