Krabi airport

Chokeeey.... Nu har jag fatt ett minst sagt disturberande meddelande som innehaller orden slakta och lalala. Jag blir orolig nar du, just det Olive - kann dig traffad, skriver A men inte B nar jag ar en kontinent fel. Vad fan liksom.

Nog med privata arenden! Nu sa vantar jag i alla fall pa vart flyg mot Bangkok som gar vid nio, nu ar klockan typ 19.20. Hmm.. Darfiran ar det en fin liten flygning med Thai Airways mot BKK, sen ar vi framme vid Leuba klockan 00.00 sisadar. Nu ska jag hamta mer mackor och eat-my-ass-off. Det lat fel men ni fattar vad jag menar. Kan beratta att det regnar har, alltsa inga skurar utan typ vattenballonger. Enda dagen det har regnat, skont!

Puss honeys, mejla mig olive - spille rill om det ar patetiskt. COME ON!

Ps.
Jag kommer hem den trettonde, pa sondagformiddag alltsa!

Kommentarer
Postat av: Aimée

Hallå jag vill också få privata medelanden!! :(

Postat av: Olive

Hahahahaha xD ja sa ju lite av B sen! Men allt beror ju på hur man ser på saker...men tyvärr är man på en annan kontinent så får man inte alltid veta ALLT, SYND ;D haha!





2008-07-09 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback