I´m back

Vaknade halv sju i morse.. Jag var ju inställd på att klockan var halv tolv, somnade dessutom på typ tre sekunder i går. I dag är det som sagt jobb. Ska bli super kul att få testa på något nytt! Jag kommer i alla fall ha något att göra när resten är borta. Anna åker till Skåne i dag och mamma, pappa och nisse åker på torsdag - alla kommer hem på måndagen tror jag. Ska dessutom träffa girlsen i helgen så jag tror jag klara mig.

Ska förbereda ett inlägg med alla grejor jag köpt på resan och sen kommer väll ett foto inlägg+en liten summering av resan. 

Smsa mig flickor! Kyss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, forlat om det tog lite lang tid att fa svar pa det har, just nu ar jag i Bangkok, men aker ut till olika stallen ibland :)

2008-07-14 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback