Veckan rullar vidare...

Jag måste säga (därmed skriva) att jag känner på mej att jag verkligen har den drivkraften som krävs för x antal mvgn! Skitpeppad, vill verkligen klara mej utan några g-betyg i tvåan. Det kommer nog bli svårt med tanke på idrotten och matten. Isch, men men. Men med många mvgn tänker man itne på de små skavankerna. Haha. Vill ha den där boken MVG i allt! I dag har jag varit duktig och pluggat ekonomi, planerat ett besök till statsbiblioteket (annexet) för att leta reda på artiklar till mitt geografi-arbete som handlar om naturkatastrofer i florida och mellanamerika och så ska ajg titta igenom ledarskapen. Sedan så har jag ju lilla Jane Eyre som faktiskt är helt ok (om man ligger i ett fluffigt varmt badkar med badsalt dvs). Den tar sig och jag har faktiskt hunnit ganska långt. Funderar på att läsa lite till, för att få det överstökat. Annars på kvällarna är jag inne på femte gossipgirl boken. Vill hinna långt innan det börjar på tv. Ska bli coolt att få ansikten till karaktärerna, vet än så länge att Serena är perfekt men Blair är inte lika skinny som jag tänkt mej. Haha, besvikelse.

I dag så var jag nästan på väg att försova mej, vaknade 7:30 av min älskade Wake-up light, tänkte att "jag drar mej lite så kan jag snabba mej sen", givetvis somnar jag och vaknar typ 7:45 men tittar fel på klockan (man ser tiden som är nu och tiden då alarmet går) och ser bara 7:30... Sedan vaknar jag 7:52 får panik när jag ser vad klockan är men hinner till bussen 0821. Puh! Sedan så har jag en kortkortkort genom gång med Denny på ekonomin, två timmars håltimme - spenderas hos farmor o farfar, maha! lunch fick jag där. Sedan geografi där det handlade om vulkaner. Sedan håltimme, till farmor och farfar igen och sedan spanska. Vi gick igen gerundium.. >P Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här. Tråkigt men sant!

Jag måste ju få tjata lite i mina inlägg och idag har jag så j-vla ont i ryggen. Måste ringa till min sjukgymnast och boka massage-tid. Det hjälpte verkligen förra året så jag måste fortsätta. Jag tycker att det går segt med bloggningen men det beror kanske på att jag vet exakt vilka som läser varje dag, då blir det lite trist. Vill ha en lite större publik att skriva inför lixom.. Jaja, det tar väll sej - har ju bara bloggat i typ ETT ÅR. :/

Puss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback