Please don't stop the music

Jaha.. Klockan är tre och jag har typ inte gjort något alls i dag. Haha, mega slapp dag. En sak är skitstörande dock, jag försöker ladda ner iTunes men kan inte få upp den när den väl är installerad för att den förvalda mappen är Musik och den är försvunnen.. Någon som vet vad man kan göra.. Använder windows media player just nu men den är ovan plus att jag behöver iTunes för min iPod. :/ Aja, får fråga pappa (läs datorsnillet) när han kommer hem.

I morgon är det alltså skolan igen och mina tisdagar är den jobbigaste dagen på hela veckan. Jag har tre lektioner, lunch, sen tre lektioner till..  Usch.. Fast å andra sidan just imorgon har jag bara fyra lektioner! Börjar lite senare men slutar tidigar. Jag har kommit på att när jag blir rastlös så städar jag. Jag bäddar nästan aldrig men i dag har jag gjort det eftersom att det inte finns något kvar att städa i mitt rum eftersom att jag varit rastlös typ hela lovet var det det enda jag kunde göra(städa/fixa till). Haha, patetiskt. 

Det är alltid kul att börja skolan om man slappat för länge. Som till exempel de sista dagarna på sommarlovet är man (i alla fall jag) helt galen över att man inte gör något,  jag behöver i alla fall mina rutiner för att funka. :P Haha, känns mongo att säga att man ibland längtar efter skolan- den längtan slutar ungefär sekunden man sätter sin fot där. 

I dag har jag gjort random grejer som jag brukar göra om jag är ledig; STÄDA, plocka i/ur diskmaskinen, promenerat extra mycket med nisse. Sen finns det inte mycket man kan göra, joo blogga men det är så tråkigt när man inte har något som man vill ta upp. 

Kan updatera
min todo-list.
* Komma på hur jag ska ha råd med minst två par jeans till på min lilla lilla slant jag får i månaden om jag inte får det bättre med extrajobbet. - unsolvable
* Städa i ordning sminket. - surprise, gjorde det när jag tittade på djävulen bär prada för tusende ggn.
* Be mamma fixa lås till mitt estet-halsban, inte särskilt avancerat men inte fult för den delen. - gjorde aldrig det.. ikväll!
* Rensa min byrålåda och de vita tyglådorna i garderoben (strumpor, scarfs, skärp, underkläder). - struntade i byrålådan, där ligger saker man inte vill kännas vid så de får ligga kvar. x)
* Cykla..
* Leta rätt på ett bra schampo för torrt och skadat hår. - ska köpa l'oreal anti-breakage
* Komma ihåg att köpa transparent gloss. - funderar på cubus "inc."
* Hämta mina hjärtörhängen i stugan. - det gjorde Anna åt mej. MAHA!



Puss.
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback