Tidsfördriv

Namn: Sofia (Linnéa) Thorstensson
Födelsedag: 7 November
Hemstad: Stockholm (Född i Danderyd bor på Ekerö)
Ögonfärg: Grönblåbrungrågula..?
Hårfärg: Mörkbrunt, au natural
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 38-39
Längd: 177 cm.
Är dina föräldrar skilda? Nej :)
Skor i dag: Shepher, uggs-liknande
Mål för året: Bli lite hälsosammare, plugga mer osv.
Det första du tänker på när du vaknar: "Nu ska jag bara lyssna på nyheterna en liten stund.."
Piercings: Hål i öronen?
Tatueringar: Nää.. Inga planer på det heller.
Vad vill du bli när du blir gammal? Framgångsrik jävel. Snygg kanske? Gärna väldigt lycklig.
Drömjobbet: Något där det ingår mycket resor och inom modesektorn fast kanske lixom mer kontorsgrej intedesigner.
Favoritmat: Pasta, stark mat, pannkakstårta.
Sport: Power walk..?
Glass: Rocky road.
Godis: Naturgodis, fastän det är fetare än riktigt godis.
Låt: Hmm.. Allt från Disney får mej alltid på gott humör, men jag har en liten samling när det kommer till partyhumör.
Helgdag: Fredag, då har man allt kvar.
Årstid: Sommar, man slipper alla feta jackor och äckliga isfläckar.


Senast du...
Skrattade? Ficka med O.
Grät? Haha, skrattade så jag grät - för inte så länge sedan? :S
Kollade på film? Juno i måndags.
Drog ett skämt? Säkert i dag
Sjöng en sång? Visslade GG soundtracket i brommahallarna :D

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Rullgardinerna är neddragna.. Annars bara mörker.
Lyssnar du på musik nu? Satc..
Vad har du på dig? Långkalsonger och en brun babydoll.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Näääää..!
Rökt? Nej.  Aldrig - 20 000 när man är 20 är definitivt värt det.
Shoppat? Senast? I dag - ett gloss, örhägnen och en ögonfransböjare.
Bakat? Köket är inte min grej..
Motionerat? Borde.
Solat? Nää.. Min färg
från gc är kvar.. Tro det eller ej!
Pussats med någon? Nä-ä :(
Pratat i telefonen mera än i 60min? Haha, you bet.

xoxo. - snod från louise.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback