Min chicklit inköpslista!

Jag önskar mej fyra böcker för närvarande, känns jätte-bra att läsa framför tvn. Men någon av dessa böcker ska/får inte köpas förens precis innan Thailnad eftersom jag är en riktig "bokmal".

Jag ska köpa:
1. Gossip Girl,
lev livet här och nu. Jag är sjukt stolt att jag är på den sjätte boken. Maha, jag vet vad som händer! 109:- per pocket - värd varenda krona.
2. En shopaholic i New York verkar vara sjukt bra, men jag vet inte om den är efter eller före en shopaholic säger ja?! Snälla hjälp! :O 65:- per pocket
3. När jag läst alla GG böckerna, troligtvis någon gång i sommar ska jag direkt köpa The It-girl, en asball fortsättning med Jenny Humphrey i huvudrollen. Det finns sex böcker till i it-girl serien men det var bara den första jag såg i dag på pocketshop. Fast jag blir ändå lite osäker eftersom att sådana här böcker känns som ett sista försök att utnyttja något för pengarnas skull. Men men! 109 (?) :- per pocket

Pocket kostar nästan ingenting!

Kommentarer
Postat av: Gabriela

Hej hej
Jag har IT-girl boken hemma, har läst den en gång och kan tänka mig sälja den för 60 kr. Hör av dig om du är intresserad till min mail

2008-02-21 @ 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback