Jag måste öva på det här med barn...

Wohoo. Vad tråkigt jag har det, men nu ska jag itne vara super negativ. Måste kämpa på! Haha, borde plugga men jag har inte lyft en bok och i kväll är det hemgång för mig, Nisse och Anna. Josefine har somnat, thank god. Alltså.. Hon kan vara riktigt elak men ändå supersöt när hon kryper upp i ens famn och säger "jag vill vila i nisses säng" ( haha, hon har som en resesäng och den ser väll ut som en hundkorg eller nått). Jag låg där, i sängen brevid, i typ trettiio sekunder och hon somnad sjukt snabbt. I dag fick vi makaronipudding eller låda eller nått. Mormor är faktiskt känd för sin mat i våran släkt. Tss.. Nu kanske jag överdrev lite..


I dag har jag kollat på Barnkanalen och ätit mat dessutom var vi i lekparken med Nisse och det var jättekul - Dagens höjdpunkt. Haha, tragiskt? JAG VET. Föresten tror jag att jag inte skulle skrivit att jag blivit helt frisk jag är inte alls frisk. Snor är så osexigt att det finns inte. Längtar till mitt rum. Kan inte bo så här tätt inpå folk. Visst mormor och morfar har ett ganska stort hus men jag och anna bor i gästrummet plus att jossans resesäng står där. För trångt!


Har haft dålig kontakt med girlsen den här veckan. Får bättra mej lite på den fronten, det blir lätt så att jag bara ligger och slöar framför teven. Men jag missade inte GG i går, gosh vad bra det äääär. Jag vill bara ladda ner men det ska jag inte. Bättre om man gör så så att man har något att se fram emot nästa vecka.

En grej till, jag såg blondinbella i måndags. Ville bara skriva det! HAHA!
Kyssar
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback