Hörlur-emergency.

Jag har ett liiitet problem. Behöver nya hörlurar. Jag är desperat efter ett par bra "snäckor" lixom. Har en iPod och de har ju hörlurar med i paketet men de som jag fick med min nano lyckades jag på något sätt spränga? Sedan fick jag ett par nya av Hanna och Imi som jag oturligt nog tappade i marken så de lixom delade på sig, de funkar men har en tendens att dela på sig i bland. Sedan har jag ett par sjukt gamla ipodhörlurar som har ett väldigt crapy ljud.. Sen har jag ett annat par som bara är allmänt dåliga. TIPS? Bara på snäckor tack :)

Puss!
/S.

Kommentarer
Postat av: Aimée

Koss hörlurar! :)

Postat av: Olive

NEJ! Inte koss... va inte typ creatives bra?...
annars är sonys typdligen sjuukt bra!

2008-02-28 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback