Fönstret är härmed öppet!

Jag har blivit ruskigt dålig på att blogga men det är nog bara föra tt det har varit så jävla mycket i skolan nu. Jag måste sluta svära, som mamma säger - hon vet nog bäst. Haha, hoppas hon läste det där. Då slipper jag kanske plocka ur diskmaskinen på en vecka eller nått. :/

Jag har inte gjort något major den här veckan, säger vi. Hade dock en jätte-stor inlämning i geografi i veckan som jag hoppas få VG på, har lagt ner ganska mycket på den såå.. Jaja. Enough about that. Jag har planerat en liten sleepover med O imorn, alla hjärtans dag, vill inte sitta hemma och glo lixom. Vi börjar ändå typ elva så det är chill. Hoppas jag får se flickorna snart, ni kan väll kommentera om ni läser. Vilket är bäst för er om ni gör...

Sedan vill jag bara säga att jag äääälskar sommarstan. Så mycket soool och fågelkvitter. Jag vill ha vår nu, så det så. Fast jag har fönstret öppet och har linne så den kanske är på g. Det blev ett sjuk fult intlägg men det är min blogg och jag bestämmer så. MAHA.

xoxo.
gossip girl /S.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det hoppas jag med! :D

Postat av: Aimée

Säg till när vi ses igen! jag är på, det vet ni.
Eget hemma partey?

2008-02-13 @ 20:56:31
URL: http://aimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback