Wikked lil girrls

Känns lite surt att sitta hemma och plugga när det finns en chans att gå till Spy Bar med A och O i kväll, men liksom jag vill inte sumpa det här provet i morgon( i religion). så det är bäst jag pluggar på. Eftersom att det är en 50 poängs kurs (slutar/betygsätts vid jul) och man bara läser en termin så måste man satsa järnet hela tiden. Man blir lite slappare på typ 50/100 som man läser över två terminer. Jag satsar på VG, fast hoppas lite på MVG för det verkar som att hon går ganska mycket på närvaro/engagemang på lektionerna... Man får hoppas på det bästa helt enkelt! :)

I morgon så är det religionsprov klockan nio (hoppas O pallrar sig upp, annars är det omprov dagen innan vi börjar i januari! tempting...) sedan är det två och en halv timmes sittning i matsalen för att få in pengarna till sluta skivan. Känns lite tråkigt men fuck it - vad ska man annars göra med en så lång håltimme? Dessutom ska vi ha en liten poll (?) ang studentbal. Vissa verkar sjukt taggade och vissa lite mer ehh..? Jag står på megataggadsidan i alla fall. Efter den super långa rasten är den rättskunskap/engelska och sedan klappshopping med O, som förmodligen möter mig då. Om hon nu faller i koma i skolan - hennes ansvarsfulla partande i natt får stå för det svaret.



kiss the boys and make them cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback