Bangkok fortfarande

I dag har vi farit runt som galningar pa stan... Forst chillade vi hela formiddagen, at lunch vid poolen och hade det allmant skont. Sedan traffade vi en inhyrd guide som tog oss runt stan och det var asballt! Hon var thailandsk sa det gick jattebra eftersom hon kunde spraket. Vi var inne i palatset och spanade runt dar, sedan akte vi en longtailboat genom en massa snirkliga kanalen, da fick vi mata fiskar - creepy som tusan.. Vi gick av vid varsta branta templet som var skitscary att ga upp/ned for det, aslaskigt. Sedan var det liten farja och dags for flower market dar vi fick fina ringar med jasmine och typ rosor/nejlikor av guiden - sa sott! Sen sa var vi helt slut och avslutade var tur..

I morgon ar det shopping, starbucks och middag med pappas jobbarkompis. Mysigt varre! Tror jag kommer in pa bloggen da igen, eftersom det ar gratis internet sakor jag som faen. Kan jag inte fa nagra kommentarer, vilka laser? 

Kommentarer
Postat av: Olive

Jag läser såklart! :j:L

Åh vad roligt :D Ni verkar ha det hur nice som helst där ^^

Vi hörs <3 :D

2008-12-28 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback