Och jag har inte spenderat min lön än

Oh! I dag har jag och Imsan shoppat. Eller jag har shoppat hon har införskaffat en asball röd datorväska i lack från H&M. Mums vilken läckerbit ;D I morse vaknade jag inställd på att åka till farmor och farfar för att undvika städerskorna. Man blir så i vägen... Åkte in till stan och fick lunch av farmor, då kom jag överens med Imi att träffa henne klockan fyra vid Globen. Fast först ville jag shoppa lite själv så jag gick och tog ut pengar, blev superglad för jag hade mer på kortet än jag trodde. Gick mot Souk - Bianco, hittade mina ballerinas som jag spanat in men de var inte som jag hade hoppats. Jättespetsiga och jag verkligen hatar spetsiga skor. En utav de värsta saker jag vet.

Efter en smärre besvikelse så gick jag till topshop för att handla trosor.
Köpte ta tre betala för två. Sen så kom jag in på den galna H&M rean där jag köpte en stickad klänningsliknande grå topp med platta nitar på som kostade 49,50 på köpet fick jag ett långt silver halsband med en boll längst ned. Slank in på Pashion, fick med mig ett jelly pong pong gloss som heter Raspberry Parfait, mums! Sen skulle jag precis gå ner i t-banan när jag fick ett litet ryck och kollade vad Åhléns C hade att erjuda. Hittade deras kosmetik-rea och köpte två flaskor med body scrub från Body Lab, sjukt bra scrub som är väl värt pengarna (14,50 st på rean - kostar typ 25 ordinarie). Tog min vanliga sort citrus sorbet och en ny reb berries. De enda som jag tycker luktar gott. Efter detta snabba impulsköp åkte jag till Globen, Aimée vill in till t-centralen så dit åkte vi (igen ;D). Sprang runt i många affärer, jag köpte ett långt halsband med läderrem med ett stort peacemärke i silver som berlock. Gud vad snyggt! Bara 59,50! Sen så blev jag så sugen att jag var tvungen att köpa ett par trosor till på Topshop. UNDERBARA! Sen gick vi till kungshallen där jag satte i mig en välförtjänt kebabtallrik. Yumieee.

Ska på guldbröllopsfirande i morgon!

Au revoir!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback