Utfyllnad

ÄR DU...
(just nu.)

[ ] Kär


[/] Glad

[X] Trött

[ ] Vild

[X] Lugn

[ ] Nervös

[X] Uttråkad

[ ] Irriterad

[ ] Ledsen

[ ] Besviken

[ ] Arg

[X] Sjuk

[ ] Stressad

[ ] Förvirrad

[ ] Sårad

[ ] Olycklig


HAR DU..

Folköl i kylen:
Nej!

Något husdjur: Oh yeah, Nisse - my man!

Någon favorit rätt: Inte i dag, men annars så älskar - älskar - älskar jag pasta, sushi & pizza.

Någon Flick/pojkvän: Nopie

Någon sjukdom: Nej!

Gymkort: Noho

Några kärleksproblem: Nää

Någon favoritlåt: Jarå

Om ja, vilken? Hmm.. Beror helt på genre.

Duchat idag: Nee.. Jag har badat!

Någon kompis som snarkar: Japp!

Några MVG? Aråå..

Någon som förstår dig: Abso.

Något beroende: Japp, dyra väskor.. I alla fall drömmar om dom.

Fikat idag: Nej!

Något favoritmärke: Förutom klassikerna älskar jag Marc Jacobs, Oilily och Odd Molly.

Nagellack: På mig? Ja!


Någon vän som bor i ett annat land?:
Nej..


VEM..

Delar du mest minnen med?: Ingen aning, mina girls tror jag.

Längtar du mest efter?: Hmm.. Vet inte, har träffat alla jag gillar bäst ganska nyss.

Stör du dig på: Oh! Det ska vi nog inte prata om..

Städar ditt rum?: Jag och städerskan

Tror att den är något?: Många!


VILKEN..

Tidning läser du?: Svenska Elle, Elle UK, Vogue UK och svenska Glamour.

Buss åker du oftast?:  tre-noll-nian

Frisyr har du?: Nu har jag toffs, annars knut eller utsläppt.

Dag fyller du år?: 7e november.


VAD..

Gör dig till en bra människa?:  Jag tror det är att jag är ganska öppen..

Vill du arbeta med?: Mode

Har du på dig nu?: Mjukisshorts och min übermysiga puma-tröja.

Äger du för skor? Väldigt blandat

Har du för storlek?: Hade 39 förut men nu här jag typ 37.

Ska du göra nu?: Publicera det här, kolla vänner och sova.

RANDOM

Kallt ute?: Ganska..

Sista du åt?: Lite, lite, lite spaghetti.

Har du en gitarr?: Nej

Vilket land vill du helst besöka?:  Hong Kong (Kina) och Singapore

Tycker du om dataspelvåld?: Har ingen åsikt direkt.

Har du bra hörsel?: Inte särskilt.

Tycker du om sånt här?: Helt ok!

Har du några trummor?: Nej

Tittar du mycket på tv?: Ganska, men bara på nyttiga saker! ;D

Bästa jeans märket: Dr Denim, Acne och H&M.

Designkläder eller H&M?: Helst design, men jag älskar H&M.

Är du rik?: Haha, inte jag!

Har du bra betyg? : Ja, det tycker jag väll!

Vad har du för mattebetyg?: G.. Men jag ska försöka få VG i Matte C.

Kyssar!
/S.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Matte ÄR trivialt

2008-08-28 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback