Thailand, Ao Nang - Koh Lanta - Bangkok 08 p. 2

Thailand, Koh Lanta, Layana Resort & Spa. 2/7 - 8/7

Lyxigt hotell med en västvärlden möter thailand känsla. Väldigt stilla, avkopplande. Eftersom det var greenseason så var poolen nästan alltid tom, det var aldrig något som störde. 16 gäster totalt, när vi kom, och ungefär 150 anställda tror jag. På hotellet fanns massor av spännande aktiviteter för att man inte skulle bli uttråkad. Vi åt alla måltider på hotellet eftersom att det inte fanns något annat i närheten, förutom en supermarket som bara hade saker som var way past deras utgånsdatum. Ta saker i från minibaren om ni blir sugna.. Det kostar ingenting.Man blev inte uttråkad eftersom att det fanns wifi över hela hotell anläggningen och så kunde man låna massor av olika dvder i från biblioteket. Dessutom fick man en complimentary bastu/kallbad på spa:et så det kan man ju roa sig med!



1. Första färjan över till ön som är innan Koh Lanta.
2. Poolen första dagen, fullsmockat såklart.
3. Makak på flod-cruisen!
4. Superfin solnedgång också på flod-cruisen.
5. Anna fotar marknaden, där fanns tunnor fulla  med levande ålar, malar och paddor.
6. Vi satt alltid i hörnan under tak, typ det bästa "fyrmanna"-bordet. Man skymtar pappa där!
7. På väg med första färjan från Koh Lantas håll sätt, mot bangkok.

Nästa inlägg i "Mina äventyr" är det sista om Thailand för den här gången och handlar om LeBua at state tower.

Puss hej - nu ska jag till badkaret och mysa i regnet med min red berries scrub! ;D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åhh. vill dit jag med.

Postat av: Linn

Hei! du skrev en kommentar på bellas blogg om norrland

-skulle inte klara en dag där uppe! :D



öh? jag gissar att du aldrig varit i norrland?

jag har bott där i 13 år.

vill du veta en sak? jag har överlevt!

2008-08-03 @ 17:17:21
URL: http://linnjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback