Slagsmålsklubben alltså

Oj vad mysigt jag har det här i sommarstan. Solen skiner i bland och vinden blåser riktigt hårt. Sitter i uterummet med Nisse och väntar på att äggen ska kokas, äter bara hårdkokta och det tar ju en stund. Har hiijackat Annas dator men det kommer snart inte behövas. Mer om det lite senare i veckan.. I kväll är det som sagt SMK i kungsan på Ung08 tror jag det är. Trevlans med lite folk och sen en klassiker: översovning hos Olivee. 

Jag har lovat mitt Bangkok-inlägg (3e av 3 inlägg i
thailandsserien) men jag måste upp till min dator för där har jag mina fina bilder. Men den som väntar på något gott...

Puss. 

Kommentarer
Postat av: MH

Du låter som en riktigt livnjutare! så kanske falet är? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback