Raindrops keep falling on my head

Regnet är så himla härligt! Lite stormigt utanför, mysigt med fönstret på glänt. Försökte kolla på Journeyman som går på trean. Not my cup of tea om man säger så. Väntar lite¨på min älskade Sex and the City.

Veckan som kommer består av lite aktiviteter i alla fall. I morgon är Anna och jag hemma med Nisse, mamma skulle också joina - hon jobbar hemifrån. Hoppas på någon mysig film och mysmysmys. På onsdag kommer Annas nya säng från IKEA, den kommer bara bli lämnad utanför dörren (så den här "aktiviteten" består mest av att skriva på ett papper) för att vi måste få upp den genom ett fönster själva. Jävligt Väldigt mycket extrajobb eftersom att vi har spiraltrappor till alla våningar. Men som sagt med stora fönster och raka trappor utomhus ska vi nog lyckas kirra biffen. På torsdag kommer lilla kusin Josie och sover över. Hmm... Anna är nog en aning mer exhalterad över det än vad jag är. Så så ser veckan ut just nu i alla fall!

Jag har funderat lite, nu är det lixom ett år kvar av gymnasiet sen så är man ju typ vuxen. Alla treor som gick ut nu sa att sista läsåret hade varit jätte-lugnt. Ska bli et grymt roligt år. Jag börjar den 25e klockan 13!

Kyss!
/S.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror alla tjejer gillar sex and the city ;) världens bästa serie! Har du sett filmen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback