En hel dag gick åt

Mycket lyckad shopping i dag! Har använt min smartcam för att snabbt dokumentera mina inköp och få upp dem på bloggen, jag är så dålig med min digitalkamera. Massa extra arbete - här är det bara tjoff in i datorn..

Nytt överkast + sjukt mysig pläd med tillhörande kudde.
Doftljus i mängder! Jag har sex rosa(jordgubb) och sex gröna(päron) plus ett stort i vanilj som brinner i 60 h.
Har suktat efter denna balla anordning för att få mer plats på skrivbordet. Dessutom fick man köpa tre läkerol för 19 :- GREAT!

Dessutom köpte jag en hylla att sätta över skrivbordet för mina högtalare, som jag ska köpa från teknikmagasinet tror jag... Oh vad nöjd jag är!

xx.
/S.


Kommentarer
Postat av: MH

Den sidan ska jag spanna in då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback