En bekännelse

Alltså. Jag älskar att organisera saker. Jag älskar min rosa filofax i pleather mer än mycket här på jorden. Jag skriver alltid många listor med rubriker som att göra och mål. Jag vill ha tankarna ned skrivna. Just nu håller jag på med en mållista för hösten, eftersom att den inte är riktigt klar än så väljer jag att inte publicera den än.

Jag älskar att skriva in nya saker i min filofax, att stryka över och planera vilka dagar jag ska plugga vad etc. När jag ska träna, träffa kompisar, har prov eller läkarbesök. Det låter stört men det är en av mina konstiga sidor. Att srkiva ner saker, det får mig att känna mig så bra. Listorna får mig att känna mig mer organiserad och där med så får jag faktiskt saker lättare gjorda. Dessutom, när jag har tråkigt "rensar" jag alltid lådor och i bokhyllan.

Inga inlägg är onödiga, det är faktiskt min blogg.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback