Colalightoholic

Jag är nog en aning cola light beroende. Dricker det just nu men saken är den att det är den enda "läsken" jag egentligen gillar. Det och vatten, möjligen saft men inget annat. Mjölk är inte min grej. I alla fall, för att svara på kommentaren nedan. Jag tycker cola light är gott men jag får inte typ ont i huvudet om jag inte dricker det som jag vet att andra fått när de inte druckit det på länge.

Hmm.. Ville egentligen blogga om hur bra det är att ha riktigt nära vänner som man bara kan träffa och bara typ slöa framför tvn eller typ prata strunt. Var hos Aimée i dag och det var jätteroligt att ses även fast det vi gjorde var att se Shrek 3 och nästan hela Festival. Aimée somnade till och med och tog en liten power-nap. Haha. Skitskönt att bara slöa, så trött nu här. Askul att prata om framtiden, pojkar och annat. Framtiden har lixom blivit min och Imis grej. Så skönt att ha någon som vet och förstår vad man vill och vad som händer.

xoxo.
/S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback