Classic & Timeless

Jag är inne på mulberry.com och jag har alltid velat ha en Bayswater. En äkta givetvis, i lack. Jag är mer lack än läder, "haha". Absolut ingen cheap knock-off, "det spelar ju bara roll hur den ser ut utåt sett" HA! Pyttsan, jag själv vet att jag slänger omkring med en designers konstvärk på armen och det är inte så kul om det är fejk. Har googlat lite och förstått att den kostar runt 7000 och uppåt om man inte vill ha den absolut klassiska som kostar runt tusenlappen mindre men jag ville som sagt ha lack, LACK - tror jag iaf.


Tre av godbitarna som jag drömmer om... Hur snygga får dom bli?
Kyssar från fröken travelbagoholic.
/S.


Kommentarer
Postat av: Olive

Älskar den svarta i lack! <3

Dom är så shiny och underbara ! ^^:J

2008-08-18 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback