Tv, tv, tv

Jag vet inte hur jag ska ställa mig till Cashmere Mafia, som visas i kväll på 3an klockan 21. Är det bra eller dåligt? Hmm.. Det är en aning för mycket likt satc men jag tar gärna emot nya serier och har sjukt lätt för att bli fast, men när jag tänker efter är det kul att det går något bra på tv på måndagar. Har märkt att de bästa tv dagarna alltid är tisdagar och onsdagar. Sedan kan man ju inte jämföra helgerna med vardagarna men torsdagar är alltid sämst.

Kollade på Oprah Winfrey idag, nämn en människa som aldrig gjort det när man känner sig hängig som fan. Dom snackade om övervikt och om att det ofta har samband med att man har mycket saker och stökigt hemma, alltså en vikt hemma, så om man slänger bort en massa skit och år större ytor har man lättare att fokusera och år faktiskt lättare ner i vikt. Det var något om huvud, hjärta, höfter och något mer på h hängde ihop med vikt kom inte ihåg allt!

Puss.
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback