Suddenly I see

Vaknade inte förens typ 11:20, vilket var typ 25 minuter sen - vad jag gör för bloggen alltså! Var hos Aimée i går. Vi spelade galen panna i typ två timmar, först skulle vi spela först till 50 men vi fick ner det till tio.. Haha, det blev en överdos där på slutet men det var kul i alla fall. Fast jag hade ont i min lilla armbåge för jag hade lixom skrapat den mot studdsmattan när jag skulle få tag i lilla vovven och brännt mig - ni vet, det gör cp ont. Men sen spelade vi kort till typ ett och då går sista bussen hem och då åkte jag och möttes av en arg vovve som skällde ut mig. :( Men det gick bra! Haha. Han är allt bra töntig han.

Men han skulle som sagt klippt sig i torsdags men då ringde hon som trimmars man och sa att hon brutit benet. Skulle få vänta sex veckor men nisse är så jobbig som långhårig så jag ringde runt och fick tid sista lördagen i maj. Palla, men jag tog den i alla fall. Sjukt snopet typ två dagar innan min klipp tid så bryter hon sig.. Åhh. Störande.

Puss.


Kommentarer
Postat av: MARIA

Jaha där ser man, hade ingen aning om att du bloggade! det var länge sen :) !

Postat av: Patricia Klinteberg

Kika gärna in i min blogg och lämna några kommentarer :)

2008-04-27 @ 12:22:16
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback