Busy day

Chokey! Jag  valde den första uppgiften på NPt i dag. Engelska b, för er som inte visste det. Skrev två och en halv sida för att vara exakt och det gick som en dans.. Haha. Efteråt festade vi till det med Donken ;D Gott! Sedan tillbaks till skolan för Geografin, som faktiskt är helt ok. Sedan gick jag ut med Bosse, drog med mig Frida för lite sällskap. Sedan tillbaka där vi mötte de andra som skulle in till stan. In till stan i en halvtimme där vi fick gratis Chiquita smoothies ^^. Sedan tillbaka till skolan för spanska och plugga inför provet nästa vecka, sista språkprovet någonsin. Efter det hämtade jag Nisse och tog bussen hem eftersom att mamma är på Marie Picasso konsert med jobbet. Nu är klockan 19:05 och jag har gått 20314 steg. Känner mig så duktig!

Har precis käkat en sandwich och det är nog min bästa glass. Den och Solero tror jag! Nu ska jag skriva lite svenska och kolla resten av pluggandet. Sedan blir det Cashmere Mafia klockan nio.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback