Värsta pepp!

Jag är bara jätte-glad i dag. Vet inte varför kanske för att jag var hemma hos de vars hund jag ska gå ut med.. Bosse (vovven) var jäääätte gullig. Så charmig. Inte en massa cash men det är värt det. Dessutom har jag chans att vara barnvakt i bland och lägenheten ligger 600 m i från min skola - NAJS! 

Föresten har jag nästan slutat med godis. Börjat med torkad frukt och sånt i stället. Låter så jävla nördig men det är sjukt skönt att inte vara "beroende" av godis. Fast läsk, det är en annan femma xD Skit samma, light läsk finns ju inte för inget lixom. Cola Zero är jätte-gott! :)  

Ska gå och duscha nu så här efter min och Nisses powerwalk. Varför har jag inte gjort det tidigare?

Puss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback