Tråååååkigt...



Vad leder det till? Det blir lista!
En gammal goding igen :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
om det inte var så att jag fortfarande tävlade. Mitt svar brukar
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Lampknapp!!
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Hmm.. Sjunde himlen :[
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.17, den var 20.05
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inget, bara datorn.. Och mitt tangentknappande.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Alldeles nyss, ute med NissPiss
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Hmm.. olika diddls :D
8. Vad har du på dig?
Svart linne med vit spets och jeans!
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nopie
10. När skrattade du senast?
NU! Mamma hade glömt bilen i stan xD Som vanligt...
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Aimées tavlor, en värmegolvstermostat, någon grej med pingla&elefanter och två andra tavlor plus ett sånt där hulahulablom-halsband.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jaa.. Mina revben var bara i vägen när vi skulle kolla min mjälte. :S
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Har inget att göra så den är väll skoj :D
14. Vilken var den senaste film du såg?
 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En bil till pappa, fina presenter till alla som jag tycker ska få nått, en lägenhet i stan, en till hund, skänka till barncancerfonden och någon djurorganisation! :)
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag litar inte på killar, nästan.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
En godispåse som aldrig tog slut xD
18. Tycker du om att dansa?
Mihi!
19. George Bush?
Donno.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: Simon
Flicka: Svea, Junia, Tyra.. :D
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
USA USA USAAA
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen kära du :)

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback