STOR shoppinglust!


Jag vill s-h-o-p-p-a... Vet inte varför jag abstinensar just nu men jag är iaf på jakt efter:

* Ett par vita vantar som matchar min gröna kashmir-halsduk, typ fleece eller nått!
* Ett mörkblått nagelack som komplement till det mörklila (think mavala), då tänkte jag om de iaf har ett mörkblått nagellack kvar på mavala-kampanjen på åhléns så kan jag köpa typ ett svart eller nått också - GREAT!
* Makeup-towels, dry. Från Nivea - jag har ju min åhléns värde grunka och dom kan jag verkligen rekomendera.
* Koft brist. AKUT - seriöst. Ajabaja, man får akta sej för sånt här :/

Det är vad som är "planlagt" är sugen på en adidas tröja till, köpte en sån där med svart och guld (skit fiiin!!) och vill ha en med typ orange/rosa... Finns den kvar? :S Donno. Aja, sen så ska jag rensa ut kläder och gammalt ruttet smink.. Känns som att jag gör det stup i kvarten, rensar asså, fan vad jag sparar massa skit :S 

På sjukhuset i dag så gick det bra, kom en timme för tidigt och fikade med en chokladboll, cola och en Solo G. Maha! Lite guilt-money från mamma betalade detta, så snäll som hon är asså! Sedan satte jag nål när det var noll människor på sjukhuset, creepy. Sedan gick jag till barnröntgen, klarade av en lite vimsig receptionist men sedan gick allt bra. Ultraljudet gick som smort med en tysk läkare. Han var jätte-snäll och drog skämt och skrattade! ;D Sjuksköterskan som var med var också jätte-trevlig. Sedan hann jag inte mer än komma ut från ultraljudet så sa en liten sköterska: "Hej! Sofia?! Bra kom här." Så fick jag göra datortomografin på direkten! Det gick bra och sedan gick jag till Q84 för att dra nålen men icke. :( Där var det lååång väntetid fast då kom glädjeverkstan och underhöll oss, de är så sjukt kul! :D

PUSS!
/S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback