Positiva responser!



På förra inlägget fick jag tre kommentarer av tre helt olika, av mej okända, personer. Det gör mej så peppad när man bara får ett lycka till! Det var också kul att få lite feedback, så därför har jag ändrat färgen och bakgrunden så att det får ett mer lättläsligt intryck! Hoppas fler börjar läsa :) Förra inlägget var ju om min nya vana, joggning! Det gick jätte-bra, trodde dock inte att jag skulle såååå dålig kondis. Sprang med
Nisse och det gick jätte-bra. Trodde inte det skulle funka eftersom jag har iPoden i och inte har samma kontroll men det gick bra! Han sprang lös innan och efter Nibbla (där måste alla hundar vara kopplade). Han hängde på och var aldrig långt efter. Kanske ska tillägga att han är en extremt vältränad hund så jag vet att han pallar! :)  Kondisgrejen är ju efter cancern så man får jobba sig upp igen eftersom jag vet att det är värt det. Jag vill verkligen gå ner, för jag trivs inte så här helt enkelt. Jag tänker inte svälta eller nått, hellre ett långsamt men hållbart resultat en någon dum jojo-bantning.. Hmm. Känns bra detta! Kommer fortsätta att uppdatera min jogging grej här på bloggen. :)

Har som idé att det ska bli riktigt kul tjejmiddag på fredag (utan hanna, fan då!). Restaurang typ, något myspys. Sen drar vi hem till Mary(?) och har kul resten av kvällen. Har inte träffat henne på ages verkligen. Ska bli skit kul! Dessutom är det kul att vi kan träffas flera, alla är så upptagna verkligen hela tiden!

Puss och kram!
/S.

Kommentarer
Postat av: Mary

Wooohooo ^^ ("v")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback