Lugnt, alldeles för lugnt.



Just nu finns det inget ordentligt att göra i skolan, ett förhör där och nått arbete som ska vara klart om en månad men inte mer.. Jag blir alltid nervös om jag ser en tom vecka. Vad fan lixom - vad har jag missat?

I kväll ska jag läsa igenom engelska idioms tills förhöret imorn vilket jag tror går bra eftersom att det brukar göra det. Hade föresten världens läskigaste dröm i natt, det var en man som gömde sej i mitt hur och hoppade fram och tänkte döda mej överallt. Skit äckligt, hade jätte svårt att somna om efter mardrömmen (då var klockan fyra skulle upp sex) men jag somnade iaf en halvtimme senare. Ysch, hata mardrömmar! Det är inte ofta jag drömmer läskigt men när jag väll gör det är det ordentligt. Hrmf. Jobbeet.

Far min lilla lilla lön i dag! :D Weei! Haha, ganska stolt över min prestation.. :) Duktig flicka! Nu ska jag äta lite middag, läsa engelska för att sedan mysa med DH och en stor kopp te! :D

Puss hej!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback