Joggingen har glömts bort!



Hmm.. Inget vidare det här va? Jag har glömt min nya friska livstil! I dag skulle jag joggat men jävlar vad trött jag är..  Kom på det nu :| Så jag ska jogga på tisdag iaf.. Ska hem til farmor och farfar efter magnetkameran imorn eftersom den slutar så rackarns sent så jag kan inte jogga då... Den börjar halv nie och slutar tidigast tio. Men, men. Det är smällar man får ta.. Fast jag gillar inte att ta skolfoto som vi har på tisdagen.. :/ Crap, har valt en röd tröja :) Hoppas det blir fiint!!

Annars så är det inte så mycket kul denna vecka... Liten sovmorgon (09:15) på tisdagen eftersom att estet köret går bort, slutar tidigt (13:20) på onsdagen efter som att JOO estet saken går bort. Annars är det inget särskilt alls. Pluggar väll spanska och ekonomi antar jag. Får jobba på vårt arbete i ekon också :P

Tråkigt inlägg, jag ber om ursäkt.  - Lägg märke till nya kategorin
Hälsa och Livstil
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback