Hur tänker dom?



Jag blev "glad" att mitt (feta) brev från KS äntligen kom... Det betyder att jag har fått tid för ultraljud, magnetkamera, datortomografi och läkarmöte. Hmm.. Fast en grej lixom.. Det är ok att har ultra och dator på samma dag (27e)lixom, bra jobbat KS! Men sen så är det det här med magnetkameran. Jag HATAR magnetkamera.. Den tar typ 3 timmar för nu har dom fått för sej att röntga hela jävla kroppen.. FUCK YOU lixom. GAH! Och som "grädde på det jävla moset" så har jag den klockan halv åtta på kvällen?! VAFAN LIXOM?! Den första, vilket är en måndag och ja tack jag vill gärna vara utvilad på tisdagen sen.. Åhh... Blir så arg.. Men jag får väll ta och uppskatta att de på röntgenavdelningen äntligen har fattat att jag inte behöver sätta nål innan magnetkamera eftersom jag inte fått någon som helst kontrast på ett år...  

Jag vet att de gör det här för att jag inte ska få återfall och att magnetkamera är bättre än datortomografi men iaf. :|
Datortomografi går på en halvtimme max och när man får kontrast in i blodet blir man alldeles varm på insidan av låren och i gommen så det känns som att man ska kissa på sig. ASCOOLT. Låter sjukt retard men iaf.. :) Ultraljudet är cp coolt.. T. ex. har jag sett när min ultraljuds doktor squeezade ihop en ven i min hals live! Häftigt..
Doktorsmötet är ju bara för att "diskutera" resultaten av undersökningarna men magnetkameran. YSCH!

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback