Efva Attling frossa.. [:

Maha.. På jakt efter nya brillz. Mina är slitna (Vouge) och jag har precis sett ett par underbara brillz hos Efva Attling. GOSH alltså.. Jag blir så glad när jag ser dom och hoppas innerligt att jag ser bra ut i dom! :D Detta klaffar perfekt nu när jag ska önska mej Mother Earth i födelsedagspresent, som btw inte är mer än 51 dagar bort. REMEMBER. :)

 NICOLE <3
mother earth
 MOTHER EARTH <3

Något stressig dag i morgon.. :]

Tar bussen 08:52.
Lämnar Nisse på Brommaplan.
Hos Farmor och Farfar runt 09:45.
Ut med Bosse 11:00.
Lunch med mor 12:00.
Utvecklings samtal 13:00 - 13:30.
Träffa O och gå på fotoutsällning på eftermiddagen. :)

over and out! tönt
/S.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag känner en som har just de där brillorna! Dom är snygga! :D

2007-09-21 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback