Beroenden...

Jag är beroende av att vara medlem i saker. Det får mej att känna mej duktig plus att jag älskar att fylla i saker om mig själv. HAHA, egenkär är jag allt. Nyaste grejen som jag är sucker för är Facebook. PINSAMT! JAg och O som skulle bojkotta "skiten". FUCK - nu är det hon och A som är anti i stället. Jag är dessutom med på blogg (som ni ser), PA, barncancerfonden, vovve, youtube etc.. Faan, bläsch. Men det är inte den värsta junkie-grejen.

Dessutom är jag beroende av min väskor (OCH FLER VÄSKOR). Vill bara ha meer lixom :/ Sen så är det ju normala saker som plånkan, ipoden, mobilen, nycklarna, läppglanset, busskortet.. Dessutom av tuggummi/Läkerol.. Hmm.. Undra hur mkt pengar jag spenderar på skiten i månaden? Fuck.. :| MÅSTE SLUTA.
Ska spara i hop till en väska. MAHA. In my dreams..

Kollat runt på mobiler (älskar deet) och fastnat för två..
En Samsung och en Sony Ericsson.. LÖV!
Knapparna sägs ju vara svåra på Samsung mobilen fast jag vet inte om jag vill ha slajd? Samtidigt så är Samsungs så jävla härlig och stor fast jag älskar ju Sony Ericsson?? :S

VS.


hey there delilah
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback