Städat och organiserat



Sådant får mej att må bra! Jag älskar när det är städat och allting är i ordning... Då kan jag koncentrera mej på läxor eller dyl. Annars börjar jag bara pilla med andra saker som ligger framme och skräpar och det funkar inte!
Något annat jag älskar är kom-ihåg-listor och att-göra-listor.

Här kommer dagens att-göra-lista:

1. Blogga [CHECK]
2. Fixa naglarna [not yet]
3. Byta sängkläder [not yet]
4. Påminna pappa att han ska fylla på mitt matkort [not yet]
5. Städa rummet [not yet]
6. Plugga spanska [not yet]
7. Prata med Aimée om loggan till vårt muffinföretag [CHECK]
8. Börja på ekonomiarbetet [not yet]
9. Börja på mitt fotavtryck i naturen [not yet]
10. Läsa engelska [not yet]

Puss puss puss puss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback