Smart och glaaad!



Jag känner mej jätte-duktig. Och glad!
I går så åkte jag och Olivia till centrum för att köpa proviant till kvällen (som skulle innefatta mej, Olive, Mary och Hanna). Vi handlade dricka, "snacks" ^^, noodles och Ben&Jerrys (som vi glömde att äta). Sedan åkte vi hem till Olives house som var helt tomt för alla var borta. Vi kokade nudlar och käkade framför voice ;) Sedan kom Mary (med godisss) och så väntade vi på hanna som inte kom för hon skulle spela handboll med damlaget i dag..
Jag hade kånkat med mej mitt ps och nu var det ingen som ville sjunga singstar förutom jag så jag kopplade in skiten och så började vi det blev bara flamsigar och flamsigare och roligare och roligare. MAria äger på westlife vet vi nu och jaa.. DET VAR ROLIGT. Sedan såg vi charlies änglar och sen sov vi från 0300 till 12.30. Fast Olivia vaknade 10, hon är så STARK vi är så veka.

I dag har jag övat matte med min genialiske pappa uffe puffe. Hmm.. Det gick jätte bra, mycket bättre än vad jag hade trott! :D

PUSS LOVERS.
/S.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh.. fett surt att jag inte kunde! >

2007-10-14 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback