Kom-ihåg-listan



1.
Blogga [CHECK]
2. Fixa naglarna [CHECK]
3. Byta sängkläder [not yet]
4. Påminna pappa att han ska fylla på mitt matkort [CHECK]
5. Städa rummet [CHECK]
6. Plugga spanska [CHECK]
7. Prata med Aimée om loggan till vårt muffinföretag [CHECK]
8. Börja på ekonomiarbetet [not yet]
9. Börja på mitt fotavtryck i naturen [not yet]
10. Läsa engelska [not yet]

Varit ganska duktig kan man väll säga? Inte så många punkter kvar :) Fan vad bra! Ska till doktorn imorn, ganska najs med tanke på att jag missar "the Food Game". Nördigt rollspel i geografin. Bläsch! Jag spelar (tillsammans med två andra tjejer) Studenten (eller Rikemansbarnet) i El Dorado, vilket är ett påhittat land som inte jag fattade först...

Just det! Ska köpa nya brillz men det blir inte
Efva Attling det blir Gucci. :) JAg har aldrig riktig gillat Gucci men de här brillzen är super fina. Jag fick låna hem dom och ett par Dior men jag bara älskar det par jag bestämt mej föör! :D Älskar att shoppa glasögon!

  Glasögonen :) NÖJD!

PUSS. en månad kvar tills min födelsedag. AIMÉE! 
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback