Drömmer mej bort...

Tänk om jag skulle göra något roligt med mitt liv. Jag har många drömmar... Skulle gärna bo i USA. Hur länge vet jag inte. Jag skulle vilja prova på livet som au pair. Verkar skit kul.. Ska nog försöka leda reda på något au pair jobb när jag slutat skolan. Innan universitetet lixom. Det får jag köra när jag är redo lixom, men vem vet jag kanske är redo då? Annars så vill jag ju jobba med djur. Det vet alla i min närhet att det är en sak som ligger mej varmt om hjärtat. Gärna på ett animal shelter i usa eller så vill jag öppna egen djuraffär. Jag vill iaf ta ett friår efter skolan. Antingen jobba med djur eller au pair som sagt. Vill ju komma utomlands så man får väll se. Jag kanske pluggar utomlands hmm.. Vill ta studenten nu nu nu!!!

Los Housewives Desperados ^^
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback