Ysch vilket väder...



Jag blir alltid nedstämd eller iaf inte super mega glad när det är dåligt väder. Slaskigt som fan men jag fick iaf använda min nya Svea jacka! :D Så fin är den...Just det VAD JAG HAR FÅTT I FÖDELSEDAGSPRESENT:

* Efva Atlling halsbandet Mother Earth.
* Svea jacka.
* Två par DrDenim-jeans, nya favvomärket. Billigt och tajt! x) ♥
* Två par strumpor + långkalsonger.
* En mörkblå tröja.
* Plastblomma + ett presentkort på Åhléns 500 :- Ska köpa DrDenim jeaaaans :D
* En pyjamas + underkläder som matchar.
* Klick er med bok som kommer på posten.
* Plus att pappa har något på gång. (tv kanskeee?)

Föresten så har jag pluggat spanska i tre dagar nu. Köpt en ny schampo+balsam+inpackning som jag älskar. Sedan så hade jag ju resursdag i dag, najs najs najs! Hellre det än att sluta klockan halv fyra :D Imorn så kanske det är ledarskapsförhör men inte helt  säkert. har ändå inte pappret här.. Hela huvet är bara sprängfyllt med spanska fraser. PALLA. Får läsa svenska en annan dag. Försöker föresten hitta jobb. Varför kan dom inte svara någon gåång! :(

Puss
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback