Listorama!

Vad är klockan just nu? 17:50


När gick du upp ur sängen i morse? Usch, typ 06:10


Vad har du ätit idag? kyckling grej i tomatsås med ris och en chokladboll


Vad har du på dig just nu? Underkläder, i love ny tröja, jeans, rosa strumpor och leopardtofflor.


Har du städat på ditt rum? jaa :) gjorde det nyss!


Dagens händelser? var på phone house med olive för att få en lånemobil och jag trodde jag skulle garva i hjäl mej. 


Vad gjorde du igår? gick i skolan.. :/


Vilken film såg du senast? mean girls


Den bästa filmen? mean girls, john tucker must die, star wars filmerna etc..


Hur många fingrar har du? 10


Flyter golfbollar? nää


Var är du just nu? på mitt rum!


Är det någon annan i rummet? neej


Hur många signaler innan du svarar? ganska lång tid, jag hör dåligt och är ganska långsam x)


Skiter du ibland i att svara? om det är någon tråkig/jobbig


Har du en bokhylla? ja


Om ja, vad har du i den? böcker, smycken, make up, krämer, linsvätskor, block, tidningar, foton!


Vilken årstid är bäst? sommaren!!


Vilken dag är bäst? fredag!


Vad händer i vinter? hoppas på jobb på posten!


Vad såg du senast på tv? las vegas


Favorit program?dh, ugly betty, HEROES.. :D


Vad köpte du senast? en fika på kófi


Skall du köpa nåt särskilt inför vintern? njaa. har redan köpt allt. fast det finns några fina väskor..


Veckans roligaste: OLIVIAS MOBIL


Veckans tråkigaste: någon lektion :S


Veckans dummaste: haha, ingen aning.


Ris, pasta eller potatis? pastaaa


Hus eller lägenhet? Hus


Vara ihop eller singel? Vara ihop


Skid- eller solsemester? Solsemester. varmt och skönt..


Dusch eller badkar? badkar med dusch.


Pussar eller kramar? pussar!


Vill du ha en snigel på ögat? ISCH NEJ


Tom Cruise är: inget. :S


Vem är den bästa rapparen? jag gilalr snook!


Tycker du det är skoj att svara på frågor? Ja annars skulle jag väl inte göra en sån här lista

Hur mår du? listmood!


Vad är klockan nu? 11:58


Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 8 minuter

PUSS!
/S.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Golfbollar FLYYYTER :p haha^^

2007-11-18 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback