Att sätta upp mål



Att sätta upp mål, både korta och långa har jag skrivit om tidigare. Jag har aldrig lyckats med det riktigt. Men nu ska jag sätta mej ner och skriva ner på ett papper, inte bara tänka lixom. Jag tycker alltid att det känns bättre när jag skrivit ner saker, då är de ordentligt gjorda.

Har pluggat lite Natur nu, det går sådär satsar väll på G + på provet. Tycker inte att jag klarar mer. Hade bättre förra året men mitt resultat hängde lixom på inlämningen, skrev om cancer typ mitt trumfkort kan alltid "beröra" med den skiten ;D Hoppas vi får något liknande snart. Själv tycker jag inte alls det är kul när det känns som att det enda vi får lära oss i GeNk är att det är "våran" generations fel att det är som det är idag med växthuseffekten och hela den grejen. Jag orkar verkligen inte med det. Fattar faktiskt fortfarande inte riktigt vad ett fucking fotavtryck är.. Isch.

Ska kolla idol och DH reprisen snart sedan ska jag plugga matte. Har ju massa skit denna vecka. Ska bli skönt nästa helg, då ska jag ha födelsedagsfest! Fyller 17 på onsdag.

Puss.
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback